معرفی آزمایشگاه پیش بالینی در گروه میکروب‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران

05 آذر 1397 | 424 بازدید
آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران (TPCF) باهدف ترویج و تشویق دانشجویان در گروه میکروب‌شناسی این دانشگاه درزمینه‌ی تحقیقات پیش بالینی توسط معاون علمی و فناوری آزمایشگاه معرفی شد
معرفی آزمایشگاه پیش بالینی در گروه میکروب‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران

این جلسه با حضور دکتر احسان شریف معاون علمی و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی، جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه میکروب‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران باهدف گسترش و ترویج هر چه بیشتر تحقیقات پیش بالینی در این گروه ۵ آذر ۹۷ برگزار شد.

دکتر شریف در این جلسه ابتدا به معرفی فعالیت‌ها و تجهیزات آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت و سپس به اهمیت مطالعات پیش بالینی و تأثیر آن در تسریع و بهبود روند پژوهش‌ها اشاره کرد.

معاون علمی و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی بابیان این موضوع که دستگاه‌های این آزمایشگاه ساخت ایران است اشاره کرد: این محصولات ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در صورت ساخت دوباره می‌توانیم آن را با امکانات هرچه بهتر ارائه دهیم و درصدد ارتقا این محصولات هستیم.

در ادامه ایشان با اشاره به برنامه‌های پیش رو در آزمایشگاه پیش بالینی در راستای ایجاد مدل‌های حیوانی در حوزه‌های مختلف و اهمیت حضور افراد متخصص، تمایل خود را برای همکاری‌های مشترک بیان کرد.

در پایان این جلسه دانشجویان علاوه بر ابراز علاقه به این حوزه نظرات و دیدگاه خود را در راستای تحقیقات پیش بالینی بیان کردند.