جلسه معاونت محترم پژوهشی آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با رییس پژوهشکده پیوند خون و مغز استخوان بیمارستان شریعتی

22 شهریور 1397 | 549 بازدید
جلسه ای در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه در پژوهشکده پیوند خون و مغز استخوان بیمارستان شریعتی با حضور آقای دکتر اردشیر قوام زاده رییس پژوهشکده پیوند خون و مغز استخوان بیمارستان شریعتی و جناب آقای دکتر واعظی و جناب آقای دکتر شریف برگزار گردید.
جلسه معاونت محترم پژوهشی آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه  علوم پزشکی تهران  با رییس پژوهشکده پیوند خون و مغز استخوان بیمارستان شریعتی

 این نشست با حضور دکتر احسان شریف، معاون پژوهشی آزمایشگاه پیش بالینی و دکتر اردشیر قوا‌م‌زاده، رئیس و دکتر واعظی معاون پژوهشی، پژوهشکده هماتولوژي و انكولوژي و پيوند مغز استخوان بیمارستان شریعتی روز چهارشنبه 21 شهریورماه 97 در پژوهشکده هماتولوژي و انكولوژي و پيوند مغز استخوان بیمارستان شریعتی برگزار شد.

دکتر شریف در این جلسه ابتدا به معرفی فعالیت‌ها و تجهیزات آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت و سپس به اهمیت مطالعات پیش بالینی که می‌تواند باعث تسریع و تأثیر در بهبود روند پژوهش‌ها شود و همچنین چشم‌انداز مطالعات پیش بالینی در ایران، اشاره کرد.

دکتر قوام زاده در ادامه این بحث پس از ابراز خرسندی از این نشست، تمایل خود به همکاری دوجانبه بیشتر درزمینه‌ی مطالعات پیش بالینی و همچنین برگزاری جلسات آموزشی در راستای بالا بردن سطح آگاهی اعضای هیئت‌علمی را بیان کرد.

در پایان، رئیس پژوهشکده هماتولوژي و انكولوژي و پيوند مغز استخوان بیمارستان شریعتی پس از بیان اهمیت جایگاه مطالعات پیش بالینی در تحقیقات و لزوم آموزش آن، در جهت آشنایی هر چه بیشتر با آزمایشگاه پیش بالینی و روند انجام پروژه‌ها علاقه خود برای بازدید از آزمایشگاه پیش بالینی ابراز کرد.