بازدید معاون وزیر علم و فناوری فیلیپین و هیئت همراه از آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران

31 اردیبهشت 1401 | 475 بازدید
بازدید معاون وزیر علم و فناوری فیلیپین و هیئت همراه از آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1401
بازدید معاون وزیر علم و فناوری فیلیپین و هیئت همراه از آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه پیش بالینی، معاون علم و فناوری در بخش تحقیق و توسعه فیلیپین و هیئت همراه 31 اردیبهشت ماه 1401 از این آزمایشگاه بازدید کرد.


این بازدید که با حضور دکتر سعید سرکاررئیس پژوهشکده فناوری­‌ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی و دکتر محمدرضا آی رئیس، دکتر حسین قدیری معاون اجرایی آزمایشگاه پیش بالینی صورت گرفت، این هیئت با تجهیزات مختلف آزمایشگاه، تصاویر اخذ شده با دستگاه‌های تصویربرداری پیش‌بالینی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شد.

در این بازدید دکتر محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه، گزارشی از افتتاح، تجهیزات، عملکرد بخش ها ارائه و به پرسش های این هیئت پاسخ داد.

دکتر احسان شریف پاقلعه معاون علم و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی نیز در این دیدار به کاربردهای مختلف تصویربرداری پیش بالینی اشاره و در ادامه از ویژگی‌های برجسته این آزمایشگاه نسبت به آزمایشگاه‌های موجود در جهان در این دانش از جمله دانش‌بنیان بودن اساس این مرکز، اختصاصی بودن دستگاه‌ها، وجود اتاق عمل جداگانه برای حیوانات صحبت کرد.

در ادامه این هیئت فیلیپینی از بخش های مختلف آزمایشگاه بازدید و با نحوه ارائه خدمات آشنا شدند.

تصاویر